blog

blog

maandag 27 februari 2012

Halse amateurfotografen gezocht voor fotoproject Transversa(a)le

In initiatief van een eindwerk van vier studenten culturele studies van de KU Leuven ben ik op zoek naar 10 amateurfotografen die Halle willen vertegenwoordigen.

Dit unieke project wil een fotoketting maken tussen verschillende Belgische steden: Bergen, Mechelen, Halle, Vilvoorde  en Brussel  Zo zal de groep van Halle tussen
9 en 18 maart,  10 foto's maken over Halle zich baserend op 1 van de 10 foto's van de vorige stand (in dit geval Mechelen)
Ik geef een voorbeeld: op 10 maart komen alle fotografen van Halle samen om de 10 foto's van Mechelen te bekijken, ieder kiest dan zijn/haar lievelingsfoto en maakt een nieuwe foto
op basis van de vorige. bvb: staat er in jouw lievelingsfoto een kruis dan maak je een foto van Halle met ook een kruis in. Dit mag zowel abstract als letterlijk benaderd worden.

Je stuurt deze foto dan door naar de website van Transversa(a)le en naar mij, de coördinator van dit project voor Halle en dit voor 19 maart zodat de groep van Vilvoorde zijn beelden kan maken op basis
van de onze ezv...

Ikzelf ben de coördinator voor de groep van Halle, d.w.z. dat je je bij mij inschrijft voor dit,trouwens volledig gratis,  project en ik zorg ook voor de ondersteuning van de amateurfotografen voor als er praktische vragen of technische problemen zijn. Je kan dus altijd bij mij terecht voor allerhande vragen.

Ik wil graag benadrukken dat dit een project is voor (en enkel voor) alle amateurfotografen van alle leeftijden en niveaus, iedereen is dus welkom!
Indien je jonger bent dan 18 jaar breng je best wel even je ouders op de hoogte want ik kan enkel maar de eerste 10 fotografen toelaten die zich inschrijven en reken dan wel op 1 foto per fotograaf tussen 9 en 18 maart 2012.

Concreet:
- heb je interesse of vragen: zo vlug mogelijk inschrijven via info@juno-fotografie.be
- na je inschrijving krijg je een bevestiging,  nog meer info alsook een uitnodiging voor de info-bijeenkomst op zaterdag 10 maart om uur 13 uur te Halle
- kan je niet aanwezig zijn op 10/3 niet erg: ik bezorg je per mail de foto's waar je nog uit kan kiezen...
- je neemt 1 foto horizontaal en in kleur, met een element uit een foto van de vorige reeks en stuurt die door voor 18 maart
- vanaf 19 maart vind je dan je foto en naam op de website van dit project: http://transversaale.wordpress.com/
- je krijgt een persoonlijke uitnodiging voor de opening van de fototentoonstelling rond dit project op te Brussel op 18 mei 2012

Hou je van je Halle en van fotograferen en wil je deel uit maken van een tof, nationaal fotoproject, schrijf je dan NU in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten